Monday, May 20, 2013

Testimoni Bidadari XO


Pada 20 May 2013

Testimoni lagi mengenai bidadari xo. "We, aku suka la bidadari ni..mmg berkesan kat aku.. aku rasa badan jadi ringan, jangan lupa tau aku nak 3 botol lagi" haa inila yang dia cakap pagi tadi.
Jadi, apa tunggu lagi... promosi hampir tamat. Pm TNH laju2... dapatkan. Harga istimewaa!!!



Pada 18 May 2013

Haaa.. lewat malam tadi dalam pukul 12 malam kawan TNH call. Katenye, "bagusla Bidadari XO ni"
TNH tanye "ye ke bagus? Apa yang bagusnye" hehehe saje je sbnrnye nal tauu apa kesan Bidadari XO ni pada dia kan.. hehe..
Jawab dia "perut aku terasa ringan je lepas membuang tadi, memang mcm tu ek? , aku suka la Bidadari XO ni"
Kata TNH " Owh ye, Alhamdulillah.. haa mmg pun kasi buang toksin dalam badan.. banyak lagi fungsi lain ko akan rase nanti"
Jawap dia " Kalau mcm tu nanti aku nak order 3 botolla.., promosi sampai akhir bulan ni je kan?"
TNH jawab " aah sampai akhir bulan may je.. hehe.. orite beress"

Haa gtula... lebih kurang le kan perbualan antara TNH ngan sahabat sekolah lama dulu. Pm laju2 ye tuk dptkan Bidadari XO ni.
Promosi hampir tamat!!! Cepat, jangan lepaskan peluang!!! Pm untuk dptkn harga istimewa!!!

PM TNH whatapp/sms/viber 012-3237861

No comments:

Post a Comment